Biuro 13
:: Fantastyka :: Bestie Fantastyczne :: KP & Informacje
Strona 1 z 1 • Share
Biuro 13
Na trzynastym piętrze nowoczesnego wieżowca w Londynie mieści się biuro opatrzone numerem 13. Niby nic dziwnego, prawda?
Pulpit windy, z której często korzystasz podczas powrotu do swojego wszechstronnego mieszkania zawsze wygląda tak samo, jak co dzień. Cyfry na klawiszach jarzą słabym, niebieskim światłem – poza jednym, klawiszem opatrzonym liczbą 13. Odkąd pamiętasz, on nie działał i nikt nigdy nie naprawiał.
Tym, co może wydawać się dziwne jest to, że w tym budynku nie ma trzynastego piętra. W wielu budynkach go nie ma, ale po co w takim razie umieszczać klawisz w windzie z numerem piętra, którego nie ma?
Kiedyś nawet cię kusiło by to sprawdzić i z tym zamiarem przekroczyłeś próg windy. Nacisnąłeś najpierw klawisz oznaczony pechową liczbą – nic się nie stało. Dlatego nacisnąłeś przycisk z „12” na panelu windy, która powoli ruszyła. Po chwili wysiadłeś na najbliższym piętrze temu, którego szukasz i po pokonaniu kondygnacji schodów, opanowaniu zadyszki spostrzegłeś, że znalazłeś się na innym piętrze niż chciałeś – czyli czternastym. Jak zawsze, rozejrzałeś się w nadziei, że odnajdziesz chociaż część odpowiedzi na swoje pytania.
Najpewniej niejeden raz się nad tym zastanawiałeś, ale w końcu uznałeś, że to pomyłka projektanta albo kiepski żart.
Nie chcesz też ściągnąć na siebie pecha, w końcu rok temu, właśnie w piątek trzynastego zepsuł ci się samochód, okradli się w metrze i złamał ci się klucz w drzwiach. Mając to w pamięci, nie chcesz kusić losu i zniechęcony wracasz do swojego apartamentu.
Nieraz widujesz też zmęczonych, spracowanych ludzi z kubkami kawy w dłoniach, sprawiających wrażenie bardzo nieprzyjaznych. Zwykle gdzieś pędzą albo rozmawiają półgłosem w windzie. Nigdy nie wiesz o czym, bowiem, gdy tylko ktoś wejdzie urywają temat albo go zręcznie zmieniają na kwestie pogody czy sportu, który cię nie interesuje. W końcu nauczyłeś się ich ignorować i myśleć o czymś przyjemnym zamiast brać ich za typów spod ciemnej gwiazdy.
Fabuła: Biuro 13 to organizacja założona po to, by chronić niczego nieświadomych obywateli świata przed nadnaturalnymi zagrożeniami, które dotąd kryły się w mrokach nocy. Wszystkie stwory zaczęły poczynać sobie znacznie śmielej, opuszczać swoje leża i zbliżać się do siedzib ludzi.
Członkowie Biura 13 również ukrywają ślady obecności wszelkich potworów przed tymi, których chronią oraz własne istnienie.
Szczegóły:
Miejsce akcji: Londyn i cały świat
Czasy: Współczesne z możliwością ewentualnej podróży w czasie
Rasy grywalne: Ludzie
Preferowane postaci: Cywile, dziennikarze, specjaliści z wiedzą medyczną, wynalazcy, żołnierze. Wszyscy ci, których postacie będą posiadać zawody związane z tematyką scenariusza.
Scenariusz:
Prowadzi: Maveth
Typ: Eventowy/prywatny
Pulpit windy, z której często korzystasz podczas powrotu do swojego wszechstronnego mieszkania zawsze wygląda tak samo, jak co dzień. Cyfry na klawiszach jarzą słabym, niebieskim światłem – poza jednym, klawiszem opatrzonym liczbą 13. Odkąd pamiętasz, on nie działał i nikt nigdy nie naprawiał.
Tym, co może wydawać się dziwne jest to, że w tym budynku nie ma trzynastego piętra. W wielu budynkach go nie ma, ale po co w takim razie umieszczać klawisz w windzie z numerem piętra, którego nie ma?
Kiedyś nawet cię kusiło by to sprawdzić i z tym zamiarem przekroczyłeś próg windy. Nacisnąłeś najpierw klawisz oznaczony pechową liczbą – nic się nie stało. Dlatego nacisnąłeś przycisk z „12” na panelu windy, która powoli ruszyła. Po chwili wysiadłeś na najbliższym piętrze temu, którego szukasz i po pokonaniu kondygnacji schodów, opanowaniu zadyszki spostrzegłeś, że znalazłeś się na innym piętrze niż chciałeś – czyli czternastym. Jak zawsze, rozejrzałeś się w nadziei, że odnajdziesz chociaż część odpowiedzi na swoje pytania.
Najpewniej niejeden raz się nad tym zastanawiałeś, ale w końcu uznałeś, że to pomyłka projektanta albo kiepski żart.
Nie chcesz też ściągnąć na siebie pecha, w końcu rok temu, właśnie w piątek trzynastego zepsuł ci się samochód, okradli się w metrze i złamał ci się klucz w drzwiach. Mając to w pamięci, nie chcesz kusić losu i zniechęcony wracasz do swojego apartamentu.
Nieraz widujesz też zmęczonych, spracowanych ludzi z kubkami kawy w dłoniach, sprawiających wrażenie bardzo nieprzyjaznych. Zwykle gdzieś pędzą albo rozmawiają półgłosem w windzie. Nigdy nie wiesz o czym, bowiem, gdy tylko ktoś wejdzie urywają temat albo go zręcznie zmieniają na kwestie pogody czy sportu, który cię nie interesuje. W końcu nauczyłeś się ich ignorować i myśleć o czymś przyjemnym zamiast brać ich za typów spod ciemnej gwiazdy.
Fabuła: Biuro 13 to organizacja założona po to, by chronić niczego nieświadomych obywateli świata przed nadnaturalnymi zagrożeniami, które dotąd kryły się w mrokach nocy. Wszystkie stwory zaczęły poczynać sobie znacznie śmielej, opuszczać swoje leża i zbliżać się do siedzib ludzi.
Członkowie Biura 13 również ukrywają ślady obecności wszelkich potworów przed tymi, których chronią oraz własne istnienie.
Szczegóły:
Miejsce akcji: Londyn i cały świat
Czasy: Współczesne z możliwością ewentualnej podróży w czasie
Rasy grywalne: Ludzie
Preferowane postaci: Cywile, dziennikarze, specjaliści z wiedzą medyczną, wynalazcy, żołnierze. Wszyscy ci, których postacie będą posiadać zawody związane z tematyką scenariusza.
Scenariusz:
Prowadzi: Maveth
Typ: Eventowy/prywatny
Ostatnio zmieniony przez Maveth dnia Sob Mar 25, 2017 8:25 pm, w całości zmieniany 1 raz
- Maveth
- Liczba postów : 3
Join date : 12/03/2017
Re: Biuro 13
Dodatkowe informacje:
- Scenariusz przewidziany dla ludzi - agentów i cywili. Aczkolwiek zarówno cywil, jak i agent o różnym stopniu doświadczenia może zostać przemieniony w jakąś bestię podczas rozgrywki.
- Postacie graczy, tzn. cywile i agenci mogą znaleźć się w sytuacji zagrożenia życia i zdrowia. Aczkolwiek żadna z postaci nie zginie z kaprysu prowadzącego scenariusz. Prowadzący uprasza o rozważne działanie w trakcie takich sytuacji.
- Postać gracza może zostać zwerbowana do Biura 13 w trakcie rozgrywki.
- Aby postać dołączyła do organizacji, musi być pełnoletnia według prawa państwa, którego jest obywatelem i być zdrowa.
- Bestiariusz będzie uzupełniany na podstawie informacji zebranych przez postacie graczy.
- Maveth
- Liczba postów : 3
Join date : 12/03/2017
:: Fantastyka :: Bestie Fantastyczne :: KP & Informacje
Strona 1 z 1
Permissions in this forum:
Nie możesz odpowiadać w tematach